PRAVILNIK
o uporabi piknik prostora TOP HILL.
1. člen
Piknik prostor obsega naslednje:
Prostor je možno koristiti po urniku obratovanja, in sicer vsak dan od 10. ure dopoldne do 6. ure zjutraj naslednji dan. Za koriščenje prostora izven urnika, se je potrebno dogovoriti posebej.
3. člen
Upravljalec ob predaji ključa seznani uporabnika z delovanjem inventarja in prostorov. Uporabnik je zavezan inventar in prostore uporabljati v skladu s tem pravilnikom in najemno pogodbo. Za morebitno škodo, do katere pride zaradi nepravilne uporabe inventarja in prostorov, je odgovoren najemnik prostora, ki mora škodo nemudoma odpraviti in prostore oziroma inventar povrniti v primerno stanje.
4. člen
Cenik uporabe prostora je določen v najemni pogodbi, ki jo skleneta najemnik in najemodajalec.
5. člen
Ostala pravila, ki veljajo v času uporabe piknik prostora:
Potrditev rezervacije:
Rezervacija je potrjena s plačilom akontacije v višini 50€.
Ob prevzemu ključa je potrebno poravnati tudi varščino v višini 100€, ki jo ob vrnitvi ključa v celoti dobite povrnjeno, v primeru da je piknik prostor z okolico čist in nepoškodovan.
Najemnik lahko prekliče rezervacijo do 21 dni pred terminom najema piknik prostora in se mu tedaj vrne celotni vplačan znesek. V kolikor najemnik ne prekine pogodbe do 21 dni pred rezerviranim terminom, se odpoved zaračuna 50€. V tem primeru najemodajalec lahko odda piknik prostor drugemu najemniku.
V kolikor želi najemnik prestaviti piknik z enega termina na drugega, lahko to stori brez stroškov do 14 dni pred rezerviranim terminom, v nasprotnem primeru je v potrebno plačati 30€.
Oddaja piknik prostora je možna le polnoletnim osebam.
USPEŠNO PREŽIVET ČAS NA NAJLEPŠEM PIKNIK PROSTORU VAM ŽELI EKIPA TOP HILL-A!
Upravljalec: Blaž Potarić, 040/977-959
o uporabi piknik prostora TOP HILL.
1. člen
Piknik prostor obsega naslednje:
- Zunanjo in notranjo kuhinjo (dva hladilnika z zamrzovalnikom, plinski štedilnik, pomivalno korito s toplo vodo, jedilna miza s tremi stoli, vrtni kamin, plinski žar, umivalnik, mizo za odlaganje, koš z z vrečkami za smeti).
- Pokrit zunanji prostor za 30 oseb s petimi mizami, desetimi klopmi, senčniki in osvetljavo.
- Športne površine (130m2 velika večnamenska travnata površina, mreža za odbojko, nogometna žoga, žoga za odbojko, badminton set z dvema loparjema in žogico ter balinčki).
- Otroški kotiček (peskovnik, družabne igre, barvice,...)
- Parkirni prostor za 8 avtomobilov.
- Stranišče in wc papir.
- Čiščenje žara, inventarja in tal.
- Dve plinski jeklenki, oglje, osnovni pribor za žar, vžigalne kocke, drva, žar folija (20€).
- OONI peč za pizzo (30€).
- Odvoz smeri (30€).
Prostor je možno koristiti po urniku obratovanja, in sicer vsak dan od 10. ure dopoldne do 6. ure zjutraj naslednji dan. Za koriščenje prostora izven urnika, se je potrebno dogovoriti posebej.
3. člen
Upravljalec ob predaji ključa seznani uporabnika z delovanjem inventarja in prostorov. Uporabnik je zavezan inventar in prostore uporabljati v skladu s tem pravilnikom in najemno pogodbo. Za morebitno škodo, do katere pride zaradi nepravilne uporabe inventarja in prostorov, je odgovoren najemnik prostora, ki mora škodo nemudoma odpraviti in prostore oziroma inventar povrniti v primerno stanje.
4. člen
Cenik uporabe prostora je določen v najemni pogodbi, ki jo skleneta najemnik in najemodajalec.
5. člen
Ostala pravila, ki veljajo v času uporabe piknik prostora:
- Odlaganje pepela, oglja kjerkoli po pesku, zemlji ali okolici piknik prostora je prepovedana. Pepel in oglje se počisti v zato namenjen železni sod, najemodajalec pa po dogovoru to pospravi.
- Najemnik jamči, da bo opozoril svoje goste naj parkirajo na zato v naprej dogovorjenih prostorih in s tem ne bo oškodoval ozemlje drugih. V primeru neupoštevanja pravila, se od kavcije odšteje 50€.
- Najemnik skrbi za čistočo prostora in po koncu piknika pospravi smeti v koš za ločevanje odpadkov. Za odvoz smeti poskrbite sami in jih ne odlaga v gozdu ali kjerkoli drugje na zemljišču. V primeru neupoštevanja pravila, se od kavcije odšteje 50€.
- Najemnik skrbi, da športni in kuhinjski pripomočki ter ostala oprema ostanejo nepoškodovani in se vrnjeni na svoje mesto. Dolžan je skrbeti tudi za urejenost večnamenskega travnatega igrišča in ostalih površin piknik prostora. V nasprotnem primeru se oceni škodo, ta znesek pa odšteje od kavcije.
- Ključ je potrebno pustiti na v naprej dogovorjenem mestu, v nasprotnem primeru se pokrijejo stroški menjave ključavnic (izguba ključa).
- Prepovedan dostop do vrtičkov in drugih travnatih površin, ki ne spadajo pod najem prostora. Najemnik je dolžan opozoriti svoje goste na upoštevanje meje drugega ozemlja.
- Najemnik s podpisom jamči, da je seznanjen z zakonom 8. člena ZJRM-1 o kršenju javnega reda in miru in prevzema odgovornost zase in za svoje goste v primeru kršitev in/ali posredovanja javnih organov.
- Vso odgovornost nosi najemnik piknik prostora.
- Najemnik ne more svojega dogovorjenega termina najema prostora in storitev oddajati drugemu koristniku, razen v dogovoru z najemodajalcem.
Potrditev rezervacije:
Rezervacija je potrjena s plačilom akontacije v višini 50€.
Ob prevzemu ključa je potrebno poravnati tudi varščino v višini 100€, ki jo ob vrnitvi ključa v celoti dobite povrnjeno, v primeru da je piknik prostor z okolico čist in nepoškodovan.
Najemnik lahko prekliče rezervacijo do 21 dni pred terminom najema piknik prostora in se mu tedaj vrne celotni vplačan znesek. V kolikor najemnik ne prekine pogodbe do 21 dni pred rezerviranim terminom, se odpoved zaračuna 50€. V tem primeru najemodajalec lahko odda piknik prostor drugemu najemniku.
V kolikor želi najemnik prestaviti piknik z enega termina na drugega, lahko to stori brez stroškov do 14 dni pred rezerviranim terminom, v nasprotnem primeru je v potrebno plačati 30€.
Oddaja piknik prostora je možna le polnoletnim osebam.
USPEŠNO PREŽIVET ČAS NA NAJLEPŠEM PIKNIK PROSTORU VAM ŽELI EKIPA TOP HILL-A!
Upravljalec: Blaž Potarić, 040/977-959